Kwaliteit


Odyssee besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Externe bureaus onderzoeken regelmatig de klanttevredenheid om deze kwaliteit te bewaken.

CEDEO

CEDEO onderzoekt elke twee jaar de klanttevredenheid. Bij een score van minstens 80% tevredenheid over de samenwerking en dienstverlening krijgt een organisatie de CEDEO-erkenning. Odyssee behaalde bij het klanttevredenheidsonderzoek in 2011 een ongekend hoge score van maar liefst 97,5% voor het geleverde maatwerk en een 95,8% voor het open inschrijvingsaanbod. In vergelijking met de concurrentie doet Odyssee het zeer goed en mag het zich tot de beste opleidingsinstituten van Nederland rekenen. Citaat van een der ondervraagde deelnemers: "De trainers zijn 'keien' in het omgaan met zeer gevarieerde groepen: zij hebben het echt in de vingers en halen alles er uit wat er in zit."

ISO-INK

Odyssee is ISO-9001 gecertificeerd. Vanaf 2002 werkt Odyssee aan totale kwaliteitsborging waardoor we onze organisatie planmatig, systematisch en continu verbeteren. Het is een integratieproces van ISO en het INK-model.